12 GODINA OD PODNOŠENjA TUŽBE; FATA ORLOVIĆ: CRKVA JE NELEGALNO SAGRAĐENA I JA JE NELEGALNO RUŠIM

12 godina od podnošenja tužbe
Orlović: Crkva je nelegalno sagrađena i ja je nelegalno rušim
……………
24.09.2012.
…………..

Orlović: Crkva je nelegalno sagrađena i ja je nelegalno rušim

Ni poslije 12 godina od podnošenja tužbe da se izmjesti nelegalno sagrađena crkva iz dvorišta Fate Orlović u Konjević-Polju kod Bratunca, ovaj slučaj nije dobio sudski epilog.

Sedamdesetogodišnja starica je u tom periodu bila i sama tužena, navodno što je ometala obavljanje vjerskog obreda u tom objektu i što je vrijeđala i napadala policajce.

Danas smo posjetili nanu Fatu koja je još pod stresom od prošlonedjeljnog suđenja.

„Sud u Srebrenici, kažu, nije nadležan da riješi moj slučaj. Stoga sam sve papire predala Vrhovnom sudu  BiH i sada čekam njihovu odluku. Ako se to ne riješi brzo i ako ne donesu odluku da se crkva izmjesti, ja ću je srušiti“, rekla je nana Fata.

Ne boji se Fata sankcija ni zatvora u slučaju da ošteti crkvu.

„Crkva je nelegalno sagrađena i ja je nelegalno rušim. Ne bojim se zatvora, zatvor nije za mene nego je za one koji su ovaj objekt napravili u mojoj avliji bez mog znanja i moje dozvole. Nisam protiv vjerskih objekata, ali neka se grade gdje im je mjesto. Ovdje nije. Neka je nose gdje će služiti svojoj svrsi. I da je džamija napravljena u mojoj avliji, ja bih tražila da je izmjeste“, kaže Fata.

Prije nekoliko godina donijeta je odluka da se crkva izmjesti, ali još  se ne može da pronađe odgovarajuća lokacija.

„Neka Sud sada donese pravednu odluku i neka crkvu nose gdje znaju. Neću i ne mogu više da je gledam. Neka je nose ili je  rušim“, kazuje Fata Orlović.

Ako nana Fata, već sada ozbiljno narušenog zdravlja, ne dočeka da se crkva iz njene avlije ukloni za njena života, ostavila je u amanet svojoj djeci i unucima da nastave na njenom putu do pravde.

 

 

Komentariši